Voor u verandert er niets. U kunt gewoon in uw woning blijven wonen. BrabantZorg houdt zich aan de belofte die zij aan u hebben gedaan voor zowel de (keuze)diensten als de thuiszorg. U kunt dus gebruik blijven maken van de keuzediensten.
Ja, uw huur blijft hetzelfde. Uiteraard geldt wel de jaarlijkse huurverhoging. De servicekosten die u aan BrabantWonen betaalt, blijven ook gelijk. Dit zijn kosten die u bijvoorbeeld betaalt voor de schoonmaak van de algemene ruimten.
BrabantZorg blijft thuiszorg en huishoudelijke thuiszorg garanderen.
Ja, hier kunt u gewoon gebruik van blijven maken. Uiteraard houden we rekening met de huidige coronamaatregelen én de afspraken hierover. Deze afspraken kunnen per locatie anders zijn.
Ja, dat mag als u uw:
Ja, dat kan. Uw huur blijft hetzelfde, de (keuze)diensten komen te vervallen. U krijgt van BrabantWonen een aanpassing van uw huurcontract. U maakt dus geen gebruik meer van de keuzediensten en betaalt hiervoor ook geen bijdrage meer van € 10,50 per maand. Ook kunt u geen gebruik meer maken van de servicediensten van BrabantZorg (maaltijden, welzijn etc.). Meer informatie hierover leest u in de brief die u van ons heeft ontvangen. Wilt u uw huurcontract omzetten? Of heeft u vragen hierover? Neem dan contact op met BrabantWonen op telefoonnummer 088 281 62 90.
Ja, u mag van provider wisselen. Let op, niet alle providers zijn beschikbaar binnen uw complex. Maakt u gebruik van technische hulpmiddelen zoals opvolging alarmering? Dan vraagt BrabantZorg hiervoor een stabiel netwerk. Het is goed om daar rekening mee te houden bij uw keuze.